Alla inlägg under februari 2008

Av emmylou - 28 februari 2008 19:22

De här skorna har jag beställt idag. Fina va!

Av emmylou - 27 februari 2008 20:45

Idag fick jag ett brev från H&M klubben att jag, sedan 2006, handlat för 8765 kr på Hennes! Herre jistanes. Och jag som inte har några kläder,typ.

Av emmylou - 24 februari 2008 17:58

Våra barn kommer aldrig att upleva den där hemma-från-skolan-och-vara-sjuk-tristessen. När jag var sjuk i tio-årsåldern fanns inte ett skit att göra. Man fick läsa samma kamratposten om och om igen, på tv fanns bara ettan och tvåan, och deras sändningar dagtid bestod mest av anslagstavlan, helgmålsringning i repris eller moi mukkolat. Någon video fick vi inte förräns i mitten av 90-talet, och när den väl kom, fick man typ kolla på samma inspelade avsnitt av Rederiet till leda.

Men shit vad glad man blev när pappa kom hem med en snickers och vindruvor, och när Bollibompa började och efterföljdes av Bullen med Martin Timell!

Av emmylou - 23 februari 2008 22:14

Igår frågade min gulliga kollega Kristina mig när vi åt frukt med barnen om jag är gravid. Varpå jag svarar;

-Nej, he he, ser jag gravid ut?

-Ja lite kanske. Ursäkta.

-Det gör inget.

Och det som var mest skumt var att jag verkligen menade det. Jag blev inte stött! Nästan glad och lite smickrad! Säger det något om min biologiska klocka??

Av emmylou - 20 februari 2008 19:04

Jag har nackspärr. Jag har provat:

  • Citodon
  • Citodon & alvedon tillsammans (Min sambo hypokondriern och likaledes pillertrillaren rekomenderade det)
  • Värme
  • Kyla
  • Bada
  • Voltaren gel
  • En svettig nackvärmare som jag fick låna av en tant på mitt jobb
  • Sängläge
  • Sittläge
  • Gråta en skvätt 
Av emmylou - 19 februari 2008 18:46

Det skönaste som finns efter att ha ätit lax med pressad potatis och saffransås, är att lägga sig raklång i soffan och snusa. Men då måste man diska. Antiklimax deluxe.

Av emmylou - 9 februari 2008 20:55

Sitter barnvakt åt finfina tjejerna i Ålsten. Flickorna sover sött och jag kollar schlagern.

Nu är det en konstigt pausnummer, kanske för att få folk att hämta sig från poodlessångarens klädchock. Jag är nyfiken på hur snacket gick mellan honom och stylisten.


-Jaa, alltså fransar på skinnjackan känns ju viktigt. Samtidigt vill jag betona vikten av en strassbeklädd suspensoar. Nää, jag tycker inte att svart underhår och blekt överhår känns -99. Det blir fräckt.


Nä men va fan nu gick Crippa Sjögren vidare. knas. Borde kanske ringt och röstat istället för att sitta här och gnälla.


Av emmylou - 7 februari 2008 20:44

Det här är Lisbeth Salander för mig!

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards