Alla inlägg under februari 2008

Av emmylou - 7 februari 2008 17:47

Den första jag såg när jag gick förbi landstingshuset och in i parken på väg till jobbet idag var en man från parkförvaltningen som, en smula generat, rengjorde "Fiskarflickan". En naken, sittande, bystig ung kvinna i brons. Med roterande rörelser tvättade han henne med en gul svamp doppad i såpavatten. På halsen, magen, låren, brösten och fötterna. Det var en mycket erotisk syn.


Av emmylou - 3 februari 2008 17:34

Den här killen ska vara med i melodifestivalen i år. Han ser ju ut som en militant husokupant. Jag fattar ingenting och kolla låttiteln. Hjälp. Jag tänker i och för sig kolla ändå.

Av emmylou - 2 februari 2008 19:35

Kan bara skriva kortare inlägg då jag blir vansinnigt yr var tionde minut och måste lägga mig platt på sängen alternativt suga lite på en sur haribonapp.


Vaknade natten till igår med vinterkräksjukan deluxe. Ska inte gå in på några överflödiga detaljer, ni vet man tror att man ska dö, sover i badkaret och ens sambo skyr en som pesten då man egentligen verkligen behöver uppassning och närhet.  

Nu måste jag go have a lie down. (a´la Sibyl Fawlty)

Fortsatt trevlig helg trogna läsare 

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23 24
25
26
27 28
29
<<< Februari 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards