Alla inlägg under februari 2007

Av emmylou - 26 februari 2007 10:46

Min från norrland nyinflyttade arbetskollega, låt oss kalla henne för Lena, har fått ett litet dilemma med dubbelångest såhär på måndagen. Jag har fått hennes tillåtelse att blogga om det.Efter morgonrushen kunde hon konstatera att hon hade 5 missade samtal från ett dolt nummer. Personen som ringt hade även lämnat ett meddelandeHej, det här är jannicka, distriktssköterska från Sundbybergs vårdcentral. Kontakta mig så fort du hör det här!Min kollega Lena har aldrig varit på Sundbybergs vårdcentral, men efter en stund kom sanningen fram i ljuset och hon kunde meddela att hon förvisso haft kortare sällskap med två unga herrar ifrån Sundbyberg. Dock vid två olika tillfällen.,Väntar med spänning till Jannickas telefontid. Klockan 11.30 kommer sanningen fram. Håller er uppdaterade.

Av emmylou - 25 februari 2007 17:29

-Titta! Det är Moster Emma! Utbrast min systerson Samuel, nyss blivna tre år, när han såg på melodifestivalens sista deltävligt igår. Hm. Jag vet inte om jag tycker att jag är så lik "Verona", men han var helt säker på att det var jag! Jag tycker mest att hon ser ut som posh spice!

Av emmylou - 21 februari 2007 11:46

I matsalen: "Det här var mindre gott. Det säger man när man menar att något var jätteäckligt fast man vill vara artig."Tess, 7 år och döpt efter en Peter le Marc låt

Av emmylou - 20 februari 2007 15:04

Ute: Värmlandstrafik För att åka buss i värmland så förutsetts det att man har en genuin kännedom om trakten.Endast var sjätte hållplats står med i busslistan, och man måste alltid gå en timme och en kvart för att komma till den aktuella busshållsplatsen. Om det ens finns någon.Att åka buss generellt Med blodsmak i munnen och svetten rinnande innanför den tjocka vinterjackan springer jag skrikande och tjoande ikapp bussen varje morgon. Kanske är det jag som borde stå på utelistan eftersom jag aldrig lär mig att gå upp i tid.Hello Kitty på H&MNu är det slut på Hello Kitty briljerandet. Ingen bryr sig ett skit om mina superspeciella och svårfångade Sanrio och Hello Kitty prylar, köpta i obskyra chinatowns i USA och Kanada. Nu finns det överallt på Hennes. Allt ifrån läppglans till barnkläder. Sakteliga börjar den, en gång så originella, japanska designkatten tappa sin stjärnglans.Semlor Det är ändå bara mandelmassan som är god. Det äckligaste är de som äter den med varm mjölk. Eww.Skolmat Under min fem veckorlånga praktik så tvingas jag, ibland redan 10.30 att äta skolmat. Det är INTE gott. Svettig pasta som kokades i förrgår med gristrynesås. Eww engång till.

Av emmylou - 17 februari 2007 20:01

Av emmylou - 13 februari 2007 10:59

Hej, betyget är nu satt. Du har tilldeltas G på examensarbetet. Lämna ettifyllt formulär rörande elektronisk publicering till kurssekretare Ingrid MHansson. Vänliga hälsningarMartin Stolare

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards