Alla inlägg under februari 2007

Av emmylou - 1 februari 2007 19:20

1. Alex Schulman. Ta och ägna dig åt ditt kvalitetsmagasin med tuttande tuttlisor på framsidan, och låt alla ammande mammor vara ifred.2. Ebba von Sydows kvantitetsblogg:10.30 Har ätit fullkornsgröt och promenerat runt hääärliga djurgården. Jämfört 2 nagellack11.30 Har ätit fullkornsbulgursallad och druckit en minikjölkslatte. Hur orkar hon? Och vem orkar läsa??Jag säger som min syster. Det bästa med att vara vuxen är att få dricka läsk till maten.3 Sockerstinna fjortisar som inte kan hålla käft på bion. Inför sacuritasvakter på biografen som kastar ut folk efter en varning. Prasselpåsar och colaslurp går också bort. Kan folk inte klara sig utan godis och läsk i 90 minuter??4. Folk som luktar illa. Inför securitasvakter även här. Tyvärr, jag kan inte släppa på damen på bussen, ni luktar skit. Gå hem och dusha och återkomm. Tack, tack. Nästa person till luktkontroll. Ertappas du med B.O i det offentliga rummet kommer du att debiteras en avgift på 250 kronor.5. Gratisringning emellan samma abbonemang. Jag är så trött på folk som pratar mobil hela tiden

Av emmylou - 1 februari 2007 12:24

Igår blev jag bestulen på 120 minuter i mitt liv. Två timmar som jag aldrig kommer att få tillbaka.

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards