Alla inlägg under februari 2007

Av emmylou - 9 februari 2007 12:41

Saker som min syster hotar med att hålla tal om på mitt bröllop. Jag vet att det kommer så det är lika bra att jag berättar några av anekdoterna själv. -Jag spelade tvärflöjt förut. En gång skulle vi åka till Tyskland med våran orkester. På Kiel-båten drack jag så mycket päroncider att jag förlade mitt instrument. Jag fick spela triangel hela resan. Sant.-När jag skulle gå på krogen på min 18-årsdag och försökte övertyga vakten i entrén att 7 åringen utan framtänder och våfflat hår på passkortet verkligen VAR jag! Sant.-När jag somnade gående i min täckjacka. Sant även det.

Av emmylou - 8 februari 2007 16:28

Hur söker man jobb, Hur skriver man ett CV? Hjälp mig! Ringer man först eller skickar man bara in? Det är ju på riktigt nu! Ska man bifoga foto? Måste man ha alla sina gamla jobb med på cv t? Kan man ha med svartjobb? Det kanske inte ser så bra ut. Dubbeltacksam för svar

Av emmylou - 6 februari 2007 21:44

-Varför stavas läspa med s?-Varför har alla tv4 program engelska titlar?-Hur kommer det sig att nougatkulan i tip-top aldrig är riktigt kall?-Var tar fettet vägen när man bantat?-Varför blundar man när man nyser?-Varför har man hår under armarna?-Varför är kaffekondens på insidan av locket genomskinlig?-Varför mår man illa när man är nervös?-Hur funkar telefonen. Egentligen?Tacksam för svar

Av emmylou - 5 februari 2007 21:06

Har sett på fråga doktorn idag. Jag gillar hon Susanne. Tjock och glad, kunnig och snäll. Jag satt i samma vagn som Gunilla Hasselgren en gång på tåget. Jag blev helt starstrucked och var tvungen att skicka mass-sms till alla jag kände. Min bror tyckte att jag skulle rådfråga henne om ett exem eller nåt haha.

Av emmylou - 4 februari 2007 21:37

Sclagerlördag med syskonen Nilsson+ Tobbetorbjörn och Lisa wolf. Trevlig afton med både karaoke och kristian Luuk. Kull att träffas alla syskonen samtigigt. Jag älskar dom.

Av emmylou - 3 februari 2007 14:29

Ja, hej. Jag tror jag glömde ett svärd och lite knark i din bil!

Av emmylou - 1 februari 2007 19:49

Anna Book bloggar om melodifestivalen. Mat tycks vara ett återkommande ämne he he. På Lördag smäller det. Jag och Fia kommer att finnas på bögbar och dricka drinkar med paraply. Sen blir det uppmötning med bror som blir avtackad av sitt jobb. Yey!

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3 4
5 6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24 25
26
27
28
<<< Februari 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards