Alla inlägg den 11 december 2006

Av emmylou - 11 december 2006 22:31

Yes. Den 12 december kommer att bli dagen då jag ska läggas under kniven, nja eller snarare lasern.Imorgon ska jag ta mig till Novius ögonklinik och förhoppningsvis (nån dag senare)kunna att se som en stridspilot. Jag har ett smärre problem dock. Jag vet inte hur jag ska ta mig därifrån! De få personer jag känner i Stockholm som har bil är upptagna med (vad det nu är som skulle kunna vara viktigare än mig!!??) och jag kan ju inte gärna åka tunnelbana i blindo! Taxi törs jag heller inte ta. Tänk vilket ypperligt tillfälle för en elak ogärningsman till taxichaufför att röva bort mig! Jag kommer att bli inlåst i en källare med vatten och bröd, slutligen drabbas av ett stockholmssymdrom och börja klippa gräsmattan åt min kidnappare och inte rymma fast jag får möjlighet. Hur stor glädje har man av sina knivskarpa ögon då? Bara 20 lappar fattigare.hm. Skulle kunna be en sköterska följa mig till taxin och ta ett signalement av föraren innan jag sätter mig i bilen.Om nåt går fel tänker jag skylla på Yasmin. Det var hon som lurade in mig i allt det här. hjälp.

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards