Alla inlägg den 17 december 2006

Av emmylou - 17 december 2006 14:16

I lördags var jag på julbord med mitt extrajobb. Eftersom jag bara är timmis, så var jag egentligen inte bjuden, det är bara den ordinarie personalen som hedras med en inbjudan. Men jag bjöd in mig själv, tytckte att jag var värd att komma eftersom jag har jobbat så sjukt mycket där på sistonde. Skippade förvisso själva julbordsdelen och gick direkt på den mer våtare delen av festen. hade grymt kul! Det som inte var så kul var att jag skulle jobba 08.00 nästa morgon. Oj oj oj. Sov över på jobbet och körde ett tema jag inte gjort på länge, sova-i-smink-och-linser-utan-att-borsta-tänderna, Fy bubblan, det var inge kul. Sov väldigt gott när jag kom hem från jobbet sen. Bilderna från festen blev bra, Kolla! Just det, tar med en bild på hur jag såg ut dagen efter. ha ha.Eh. jaaaa, jag är med på ALLA kort. Men det är ju för f*n min blogg. Kolla va Yasmin är söööt. Green eyes

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards