Alla inlägg den 13 december 2006

Av emmylou - 13 december 2006 20:13

Man skruvar ju på sig.Nu när de har bestämt vilka av tjejerna de vill ha, så får de åka på resa. FlintMicke och han med dubbelhakan, Andreas verkar de ju vara lite drag i. Men han snygga, Per Martin. Vilken jäkla torrboll! Här får man åka på vinslott i Frankrike och han beter sig som om det var på dagsshopping till ullared. Bara reklampaus nu. Väntar på fortsättning.Ja, jag vet. jag ska plugga egentligen. Men det här kan man ju inte missa. Tänk om man kunde ha Per-Martins utseende och Mickes personlighet. Det KANSKE kunde duga åt Maggie!

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards