Alla inlägg den 29 december 2006

Av emmylou - 29 december 2006 15:18

-Laddat mobilen-Tömt vattnet och luddet från behållaren i torktumlaren-Efter att det har grusrasslat i dammsugaren-Lämnat tillbaka böcker till biblioteket-Svarat på mail-Ställt ett vattenglas på nattygsbordet inför natten-Bytt lakan-Sagt min åsikt även om inte alla hållt med-Gurglat med floursköljning i minst 30 sekunder-Fyllt kylskåpet-Varit trevlig mot spärrvakten-Hjälpt någon med barnvagn-Noppat ögonbrynen-Tagit mig upp ur sängen på morgonen-Fyllt på nytt vatten i vattenkokaren i stället för att bara koka upp det gamla igen-Druckit ett glas vatten på fest-Lagt tillbaka rätt film i rätt fodral-Lagat riktig mat

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards