Alla inlägg den 3 november 2006

Av emmylou - 3 november 2006 20:31

Alla barn gillar att rita. Hade man tråkigt på en regning dag när man var liten, var valet enkelt. Fram med kritorna och A4-arken och så var det bara att låta fantasin flöda. Jag ritade mest snygga tjejer. I 10-årsåldern så var det bara bystiga donnor med vackra klänningar och otaliga accesoarer som jag ritade. Det var halsband, peircingar, handväskor, långa färgglada naglar skor, kronor och tiaror. Mina föräldrar hade tapetserat en hel vägg hemma hos oss i Djurmo med våra konstverk. Är man 4 syskon så blir det ganska många. Allt finns sparadt och sist jag var hemma så delade mamma ut varsitt tjockt kuvert, fulla av teckningar, allt ifrån de första strecken till treåringens typiska huvudfotingar och sen.. ja.. i mitt fall en hel drös med prinsessor och punkdrottningar.Se och njut!Kram Emma

Av emmylou - 3 november 2006 20:29

Av emmylou - 3 november 2006 20:28

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards