Alla inlägg den 18 november 2006

Av emmylou - 18 november 2006 13:47

Fredagen var en lång dag. Den kändes som en hel helg.Demade choklad i södertälje, det tog sjukt lång tid att åka dig. Det var bussar och pendeltåg i all evinnerlighet.Väck mig mitt i natten och fråga mig något om Anthon Bergchoklad, och jag ska dra en lång harang om afrikanska bönor och hur nyttigt det är med mörk choklad. Sedan direkt hem till kusin My på Döbelnsgatan med nyinköpta Coop Forum underkläder eftersom jag såklart glömt att packa sådanna petitesser. Vi hade sushifest med vitt vin i massor och sedan bar det iväg till en ovanligt pretto bar på kungsholmen där det var meningen att man skulle kolla på videokonst istället för att dansa. Jag blev stående och såg en knasig film om en gubbe som blödde näsblod i 7 minuter. Sen sprang Olof in i Linda Rosings barm, och då kände vi att det var dags att pysa.Förresten. Det här med digitalkameror är ju en fantastisk uppfinning. Hon som kom på det förtjänar ju nån slags pris.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om du hittar en godisbit när du städar köket, skulle du äta upp den då?
 Antagligen. Skulle damma av den först
 Ja, men det skulle jag aldrig erkänna.
 Skulle först försöka erinra mig var den kom ifrån och hur länge den kan ha legat där.
 Nej, fy bubblan.
 Ja, men bara om den låg i ett skåp.
 Skulle slickat på den först.
 Skulle bjuda min sambo på den och låtsas som ingenting

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2006 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards